Akcja windykacja : Prawnik potrzebny od zaraz

piątek, 28 czerwca 2019

Prawnik potrzebny od zaraz


Upadłość konsumencka to ostateczność ale pozwala na odzyskanie spokoju i rozpoczęcie od nowa bez długów o tym właśnie rozmawiamy razem w tym nagraniu.


Okazuje się że strach który został wywołany sytuacją problemów finansowych a potem kontaktami z firmą windykacyjną, sprawiają że strach nie pozwala podejmować żadnego działania ludzią. Jesteśmy przekonani że nasze rozmowy pozwolą nieco przyjrzeć się możliwością które oferujemy i rozpocząć skuteczną drogę do odzyskania równowagi finansowej. O tym właśnie rozmawiamy, ale to nie tylko sztywna rozmowa prawników, tylko rozwinięcie tematu by można było podjąć rzeczową rozmowę. 

Powiedz co o tym myślisz ?

Zobacz również meble Tczew

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post. Na mnie nasłała była żona komornika, który zabiera mi wszystko przez co bardzo się zadłużyłem. Zgłosiłem się już do https://kancelariahilarowicz.pl/ oddłużeniowej. Mam nadzieje, ze uda sie cos z tym zrobic

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo fajnie, ale czy zawsze musicie tak nachalnie się reklamować? Nawet w komentarzu jest niby przypadkowa reklama. Brakuje mi tu rozmów, tekstów że zwykłymi poszkodowanymi. Ja to wszystko przeszedłem. Miałem ok. 11 spraw w sądach, zadłużenia na ok. 80 tys. zł. I tak pomału, pomału, już prawie wychodzę na prostą. Koszmar trwał 4,5 lat. Część oczywiście splacilem, część wygrałem w Sądach.
    Więc zgodnie z przyjętą normą tego blogu chciałbym zachęcić osoby borykające się z tymi problemami do kontaktu. I tu mała reklama... Mój mail Poli3@op.pl. W przyszłości chciałbym założyć blog?, portal?, który zupełnie za darmo opisywalby problemy i rozwiązania dla osób, które zadluzyly się w wielu instytucjach. Andrzej

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz pod każdym z postów który cię zaciekawił. Udostępij na swoim profilu społecznościowym, dzięki czemu będziesz mógł pomóc innym swoim znajomym i ograniczyć bezprawne działania firm windykacyjnych. Możesz również zacząć zarabiać z nami, przechodząc do zakładki REJESTRACJA PARTNERA

Praca na produkcji oraz w logistyce

  Jak co tydzień zebrałem i przygotowałem zestaw ciekawych ofert które mamy dla Ciebie. Jeśli ci się podobają to zapraszamy do kontaktu tele...