Akcja windykacja : Wielki sukces! Po interwencji Prawnika 2.0 Firma Windykacyjna zamyka sprawę!

poniedziałek, 10 grudnia 2018

Wielki sukces! Po interwencji Prawnika 2.0 Firma Windykacyjna zamyka sprawę!

Witam z tej strony Kamil z kanału YouTube "Akcja Windykacja"

Ostatnio zrobiłem małą prowokację w celu sprawdzenia skuteczności "Prawnika 2.0" i zleciłem zajęcie się sprawą długu Mojej dziewczyny... i muszę pochwalić że po wkroczeniu  w sprawę "Prawnika 2.0" firma windykacyjna umorzyła od razu sprawę i tak się przestraszyła że sama usunęła Wszystkie dane osobowe Mojej Dziewczyny! Oraz zdeklarowała się do pisemnych przeprosin za swoje bezprawne działania!

Oczywiście nie odpuszczamy im winy na "gębę" i ciągniemy temat dalej... i będziemy sądownie walczyć o zadośćuczynienie za nękanie i groźby jakich się dopuściła wspomniana firma!

Moja dziewczyna za Moją namową wykonała telefon by sprawdzić czy faktycznie "Prawnik 2.0" załatwił sprawę zgodnie z tym na co się zdeklarował i oto efekt:



Zobacz również podstronę z możliwością zapisania się na najbliższe szkolenie w poniedziałek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz pod każdym z postów który cię zaciekawił. Udostępij na swoim profilu społecznościowym, dzięki czemu będziesz mógł pomóc innym swoim znajomym i ograniczyć bezprawne działania firm windykacyjnych. Możesz również zacząć zarabiać z nami, przechodząc do zakładki REJESTRACJA PARTNERA

Praca na produkcji oraz w logistyce

  Jak co tydzień zebrałem i przygotowałem zestaw ciekawych ofert które mamy dla Ciebie. Jeśli ci się podobają to zapraszamy do kontaktu tele...